Kari Traa

Koszulka Kari Traa Rett H/Z Mauve

aparat

Wyrafinowane rozwiazania techniczne i korzystac z najlepszych welny zdobyl Kari Traana ostrze w konkurencyjnym modeli bojowych podstawowe warstwy. Miekkosc i cieplo owiec i zalety nowoczesnej technologii. Wiele sposobów laczenia zmiany kolorów i korzystac z wymieszana w zbiorze Kari Traa. Zostanmy nieskonczenie zabawny, pokazac siebie i jednoczesnie osiagniecie wlasciwosci welny merynosów i z Materialów technicznych w polu zimowych i cieplym domku lub domu. welna Merino z Kari Traa ogrzewa i chlodzi. 100% ultra-fine welna merino jest naturalnym i oczywistym wyborem dla zimnej pogody. Miekka i przyjemna w dotyku, oddychajacego Materialu cieply, gdy jest zimno, chlodno, gdy jest cieplo i naturalnie odporny zapach. Wlókno techniczne zapewniaja miekkosc, trwalosc ksztaltu i koloru, wlasciwosci szybkiego suszenia. Kari Traa wylacznie wykorzystuje fale ze nie macie. - Material: 88% poliester, 12% welna i inne 180 g 100% welny Merino 19,5 MIC dodatkowy 150/130 g 100% welny Merino 17,5 mic - Ciete: Slim Kari Traa jest nie tylko mistrzem w freestyle dyscyplinach narciarskich z trzema medalami z Igrzysk Olimpijskich, ale równiez twórca marki sukcesy sportowe. Odziez sportowa zaprojektowany aby dokladnie dopasowac kobiece ksztalty, ale równiez w celu spelnienia wymagan do aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest zaprojektowany tak, ze mozna je nosic jako nastolatki. W zwiazku z welny Merino bielizna jest goracy i cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje takze czapki i rekawiczki. Jesli szukasz damskie kurtki i spodnie z unikalnej konstrukcji, to jestes takze we wlasciwym miejscu. Kurtki i spodnie sa unikalne nie tylko w projektowaniu, ale takze fakt, ze kobiety sa szyte na miare i pasuje idealnie. W ofercie takze sportowy wiatrówki, bluzy, skarpetki, biustonosze i majtki mnóstwo akcesoriów. Idealny czy idziesz do aerobiku, zumba, przedzenie lub po prostu pójsc na mete. Biustonosze sa niezwykle rzadkie, Kari Traa. Biustonosze sa zaprojektowane, aby zapewnic maksymalny komfort podczas sportu. Opasky sa wzmocnione, caly biustonosz jest bezkosticová jest wykonana z Materialu szybkoschnacego i ma doskonaly system mocujacy. Dzieki unikalnej kombinacji dwóch substancji i róznych kierunkowego elastycznoscia zapobiegania nieprzyjemnym kolyszace piersi i tym samym nadmierne obciazenie i zmeczenie. Nawet bez stanika nie doswiadczyly takiego komfortu w sporcie i mozliwosc cieszyc sie kazda aktywnosc w najszerszym.


ZOBACZ WIECĘJ!!!

Rękawice Kari Traa Curry Glove Black

aparat

Chron swoje rece, pozbyc sie zimno i rece beda cieple i suche przez cala zime i kazdego dnia. Idealny w polaczeniu z innymi zimowe i jesienne modele Kari Traa. Material Windstopperfleece przyjemnie pieszczac rak, do pokonania bariery zbudowac wiatr i zatrzymuje inwazyjny dotyku. - Material: 100% Poliester - Rozmiary: 6, 7, 8 Kari Traa jest nie tylko mistrzem w freestyle dyscyplinach narciarskich z trzema medalami z Igrzysk Olimpijskich, ale równiez twórca marki sukcesy sportowe. Odziez sportowa zaprojektowany aby dokladnie dopasowac kobiece ksztalty, ale równiez w celu spelnienia wymagan do aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest zaprojektowany tak, ze mozna je nosic jako nastolatki. W zwiazku z welny Merino bielizna jest goracy i cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje takze czapki i rekawiczki. Jesli szukasz damskie kurtki i spodnie z unikalnej konstrukcji, to jestes takze we wlasciwym miejscu. Kurtki i spodnie sa unikalne nie tylko w projektowaniu, ale takze fakt, ze kobiety sa szyte na miare i pasuje idealnie. W ofercie takze sportowy wiatrówki, bluzy, skarpetki, biustonosze i majtki mnóstwo akcesoriów. Idealny czy idziesz do aerobiku, zumba, przedzenie lub po prostu pójsc na mete. Biustonosze sa niezwykle rzadkie, Kari Traa. Biustonosze sa zaprojektowane, aby zapewnic maksymalny komfort podczas sportu. Opasky sa wzmocnione, caly biustonosz jest bezkosticová jest wykonana z Materialu szybkoschnacego i ma doskonaly system mocujacy. Dzieki unikalnej kombinacji dwóch substancji i róznych kierunkowego elastycznoscia zapobiegania nieprzyjemnym kolyszace piersi i tym samym nadmierne obciazenie i zmeczenie. Nawet bez stanika nie doswiadczyly takiego komfortu w sporcie i mozliwosc cieszyc sie kazda aktywnosc w najszerszym.


ZOBACZ WIECĘJ!!!

czapka Kari Traa Saue Zakurzony

aparat

Jesli czesto musisz isc po dame, nie lubisz szalonych kolorów, lub po prostu potrzebujesz niepozornej czapki, która calkowicie ci pasuje, rozwiazaniem jest czapka Saue. Piekna dzianina, stonowane zestawienia kolorystyczne i 100% welna merynosowa rozgrzeje Cie, nie zawstydzajac ani podrózujac do teatru. - 100% welna merynos - bardzo cieplo - czesciowo polar - uderzajacy design i prosta konstrukcja - Bambule - Material : glówne: 100% welna z merynosa, inne: 100% poliester - Rozmiary : UNI Kari Traa jest nie tylko mistrzem w dyscyplinach narciarskich freestyle z trzema medalami z olimpiady, ale takze twórcami odnoszacych sukcesy marek sportowych. Odziez sportowa stworzona z mysla o kobiecych ksztaltach, ale takze spelniajaca wymagania aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest przeznaczona do noszenia przez nastolatków. Dzieki welnie Merino pranie jest cieple, a przy tym cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje równiez czapki i rekawiczki. Jesli szukasz damskie kurtek i spodni z unikalnym wzorem, to jestes takze we wlasciwym miejscu. Kurtki i spodnie sa wyjatkowe nie tylko pod wzgledem wzornictwa, ale równiez dzieki temu, ze sa dopasowane do kobiet i idealnie dopasowane. Mozesz równiez znalezc sportowe kurtki, bluzy, biustonosze i mnóstwo akcesoriów. Idealny do aerobiku, zumby, spinningu lub po prostu do biegania. Absolutnie wyjatkowe sa biustonosze Kari Traa. Biustonosze zostaly zaprojektowane, aby zapewnic maksymalny komfort w sporcie. Opasky sa wzmocnione, caly biustonosz jest swobodnie krojony, z szybkoschnacego Materialu i posiada doskonaly system zapinania. Dzieki unikalnemu polaczeniu dwóch tkanin i róznorodnych rozstepów, zapobiega nieprzyjemnym uderzeniom, a tym samym nadmiernemu obciazeniu i odksztalceniom. Nawet bez biustonosza nie doswiadczyles takiego sportowego komfortu i mozliwosci czerpania przyjemnosci z kazdej aktywnosci na pelnych obrotach.


ZOBACZ WIECĘJ!!!

legginsy Kari Traa Emma Black

aparat

Legginsy Emma to nowy, a zarazem tak klasyczny kawalek Kari Traa. Oczywiscie, istnieje juz super-ciecie, które idealnie pasuje do ciebie i Material, który trzyma cie w kazdym ruchu. Co wiecej, ich zwariowany projekt wlasnie cie przyciaga. Te legginsy podniosa was wszystkich z krzesla. neuvedeno musisz niczego rozwiazywac, potrzebujesz tylko jednokolorowej koszulki i nikt nie bedzie za toba tesknil. - szalony projekt - Material rozciagliwy - mala kieszonka w talii - elastyczna szersza talia - Material : 73% poliester, 27% elastan Kari Traa jest nie tylko mistrzem w dyscyplinach narciarskich freestyle z trzema medalami z olimpiady, ale takze twórcami odnoszacych sukcesy marek sportowych. Odziez sportowa stworzona z mysla o kobiecych ksztaltach, ale takze spelniajaca wymagania aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest przeznaczona do noszenia przez nastolatków. Dzieki welnie Merino pranie jest cieple, a przy tym cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje równiez czapki i rekawiczki. Jesli szukasz kurtek i spodni damskie o unikalnym wzorze, to jestes takze we wlasciwym miejscu. Kurtki i spodnie sa wyjatkowe nie tylko pod wzgledem wzornictwa, ale równiez dzieki temu, ze sa dopasowane do kobiet i idealnie dopasowane. Mozesz równiez znalezc sportowe kurtki, bluzy, biustonosze i mnóstwo akcesoriów. Idealny do aerobiku, zumby, spinningu lub po prostu do biegania. Absolutnie wyjatkowe sa biustonosze Kari Traa. Biustonosze zostaly zaprojektowane, aby zapewnic maksymalny komfort w sporcie. Opasky sa wzmocnione, caly biustonosz jest swobodnie krojony, z szybkoschnacego Materialu i posiada doskonaly system zapinania. Dzieki unikalnemu polaczeniu dwóch tkanin i róznorodnych rozstepów, zapobiega nieprzyjemnym uderzeniom, a tym samym nadmiernemu obciazeniu i odksztalceniom. Nawet bez biustonosza nie doswiadczyles takiego sportowego komfortu i mozliwosci czerpania przyjemnosci z kazdej aktywnosci na pelnych obrotach.


ZOBACZ WIECĘJ!!!

Bluza Kari Traa Lina F/Z Ruby

aparat

Kari Traa Lina F / Z kapturem dla sportu, piatek i urlop Z rebelianci duszy rodza, twoja mama bedzie sie dzialo, ale jedno nie wyklucza drugiego Czy isc gdziekolwiek, na szkolenie, które odbedzie sie po pracy, przyjacielu mówic o wydarzeniach z zycia lub zabaw z dziecmi Lina F / Z zawsze rzucaja sie do partii. neuvedenokonwencjonalne ostry kombinacje kolorów kontrastowych detali, lub wariant, w którym jeden kolor laczacych sie harmonijnie do drugiego, robisz watpliwosci. Miekkie, elastyczne i szybkie izolowany i wilgoc od ciala i idealnie nadaje sie do stosowania jako izolujacej warstwy srodkowej, gdy temperatura spada ponizej zera, lub lekka wierzchnia warstwa, jesli nie tak zamrazania. Material jest szybki, gdy trzeba poddac sie praniu rozpinana, z pewnoscia bedzie gotowy na czas do nastepnego meczacym dniu. Wielki Sportowy krój i 4 Way elastyczny material zapewnia maksymalna swobode ruchów. Dla aktywnych sportów absolutnie doskonale w polaczeniu z Kari Traa Lina Rajstopy lub cieplejsze dni Lina szorty. - material: 91% poliester, 9% elastan - Redaktor: Standardowy - Rozmiary: XS - XL Kari Traa jest nie tylko mistrzem freestyle dyscyplinach narciarskich z trzema medalami z Igrzysk Olimpijskich, ale takze twórca marki sukces sportowy. Sportswear zaprojektowane, aby pasowaly idealnie kobiece ksztalty, ale takze spelniac wymagania dotyczace aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest tak zaprojektowany, ze moga one byc noszone nastolatków. Z Merino welnianych jest goraco i cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje takze czapki i rekawiczki. Jesli szukasz damskich kurtek i spodni o unikalnej konstrukcji, a nastepnie pojawi sie równiez na wlasciwym miejscu. Kurtki i spodnie sa unikalne nie tylko w swojej konstrukcji, ale równiez dlatego, ze kobiety sa szyte na miare i pasuja idealnie. W ofercie takze sportowy wiatrówki, bluzy, skarpetki, biustonosze i majtki wiele akcesoriów. Idealny, czy idziesz do aerobiku, zumba, przedzenia, lub po prostu pobiegac. Zupelnie wyjatkowe biustonosze Kari Traa. Biustonosze sa zaprojektowane tak, aby zapewnic maksymalny komfort podczas uprawiania sportu. Opasky wzmacniane cala biustonosz bezkosticová wykonana z szybkoschnacego materialu i ma doskonala ukladu mocujacego. Dzieki unikalnej kombinacji dwóch substancji i innym kierunkowym elastycznoscia zapobiec nieprzyjemnym kolyszace piersi i tym samym nadmiernego wysilku i zaladunek. Nawet bez stanika nie doswiadczyli takiej wygode dla sportu i mozliwosc cieszyc sie kazda aktywnosc w najszerszym.


ZOBACZ WIECĘJ!!!

czapka Kari Traa Saue Nwhit

aparat

Jesli czesto musisz isc po dame, nie lubisz szalonych kolorów, lub po prostu potrzebujesz niepozornej czapki, która calkowicie ci pasuje, rozwiazaniem jest czapka Saue. Piekna dzianina, stonowane zestawienia kolorystyczne i 100% welna merynosowa rozgrzeje Cie, nie zawstydzajac ani podrózujac do teatru. - 100% welna merynos - bardzo cieplo - czesciowo polar - uderzajacy design i prosta konstrukcja - Bambule - Material : glówne: 100% welna z merynosa, inne: 100% poliester - Rozmiary : UNI Kari Traa jest nie tylko mistrzem w dyscyplinach narciarskich freestyle z trzema medalami z olimpiady, ale takze twórcami odnoszacych sukcesy marek sportowych. Odziez sportowa stworzona z mysla o kobiecych ksztaltach, ale takze spelniajaca wymagania aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest przeznaczona do noszenia przez nastolatków. Dzieki welnie Merino pranie jest cieple, a przy tym cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje równiez czapki i rekawiczki. Jesli szukasz kurtek i spodni damskie o unikalnym wzorze, to jestes równiez we wlasciwym miejscu. Kurtki i spodnie sa wyjatkowe nie tylko pod wzgledem wzornictwa, ale równiez dzieki temu, ze sa dopasowane do kobiet i idealnie dopasowane. Mozesz równiez znalezc sportowe kurtki, bluzy, biustonosze i mnóstwo akcesoriów. Idealny do aerobiku, zumby, spinningu lub po prostu do biegania. Absolutnie wyjatkowe sa biustonosze Kari Traa. Biustonosze zostaly zaprojektowane, aby zapewnic maksymalny komfort w sporcie. Opasky sa wzmocnione, caly biustonosz jest swobodnie krojony, z szybkoschnacego Materialu i posiada doskonaly system zapinania. Dzieki unikalnemu polaczeniu dwóch tkanin i róznorodnych rozstepów, zapobiega nieprzyjemnym uderzeniom, a tym samym nadmiernemu obciazeniu i odksztalceniom. Nawet bez biustonosza nie doswiadczyles takiego sportowego komfortu i mozliwosci czerpania przyjemnosci z kazdej aktywnosci na pelnych obrotach.


ZOBACZ WIECĘJ!!!

Koszulka Kari Traa Tikse LS Fletters Naval

aparat

Funkcjonalna warstwa bazowa, w której nie bedziesz sie zakochiwal. Prosta konstrukcja i kolorystyka oraz funkcje, które docenia kazdy kochajacy kobiety ruch zimowy. Polaczenie 100% welny merynosów i Lenzing Modal to doskonaly wybór dla trudniejszych warunków pogodowych w chlodne dni. - polaczenie 100% welny Merino i Lenzing Modal - elastyczna dzianina zakardowa - cieply i przyjemny Material - stylowe zapiecie na guziki - kontrastowe szwy i logo - Material : 60% welna merynosów, 40% Lenzing Modal, glówna : 17,5 mikrona 220g, inna : 17,5 mikrona 180g Kari Traa jest nie tylko mistrzem w dyscyplinach narciarskich freestyle z trzema medalami z olimpiady, ale takze twórcami odnoszacych sukcesy marek sportowych. Odziez sportowa stworzona z mysla o kobiecych ksztaltach, ale takze spelniajaca wymagania aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest przeznaczona do noszenia przez nastolatków. Dzieki welnie Merino pranie jest cieple, a przy tym cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje równiez czapki i rekawiczki. Jesli szukasz kurtek i spodni damskie o niepowtarzalnym wzornictwie, to jestes we wlasciwym miejscu. Kurtki i spodnie sa wyjatkowe nie tylko pod wzgledem wzornictwa, ale równiez dzieki temu, ze sa dopasowane do kobiet i idealnie dopasowane. Mozesz równiez znalezc sportowe kurtki, bluzy, biustonosze i mnóstwo akcesoriów. Idealny do aerobiku, zumby, spinningu lub po prostu do biegania. Absolutnie wyjatkowe sa biustonosze Kari Traa. Biustonosze zostaly zaprojektowane, aby zapewnic maksymalny komfort w sporcie. Opasky sa wzmocnione, caly biustonosz jest swobodnie krojony, z szybkoschnacego Materialu i posiada doskonaly system zapinania. Dzieki unikalnemu polaczeniu dwóch tkanin i róznorodnych rozstepów, zapobiega nieprzyjemnym uderzeniom, a tym samym nadmiernemu obciazeniu i odksztalceniom. Nawet bez biustonosza nie doswiadczyles takiego sportowego komfortu i mozliwosci czerpania przyjemnosci z kazdej aktywnosci na pelnych obrotach.


ZOBACZ WIECĘJ!!!

Skarpety Kari Traa VINST WOOL SOCK 2PK Lakier

aparat

Wyjatkowo miekkie i wygodne skarpetki do wszystkich czynnosci i calodziennego noszenia z nieskonczona dawka norweskiego stylu. Kolorowe idealnie nieobserwowalne i daleka od identyfikowalnosci, wiec nie mozemy tego zagwarantowac. Pakowany w dwie pary. Technicznie mieszany Material welniany zapewnia idealne polaczenie ciepla, oddychalnosci i wygody. Miekkie, elastyczne i gladkie przylegaja do wszystkich zakretów naszej stopy, abysmy mogli skoncentrowac sie tylko na sobie. Ze wzgledu na naturalne wlasciwosci fal nie oddychaja nawet po dlugim i trudnym dniu. Elastyczny górny brzeg zapobiega zgrabianiu. Plaski szew na koncówce eliminuje nieprzyjemne zadrapania. - Material : 55% welna, 27% akryl, 11% poliester, 4% poliamid, 3% elastan - Rozmiary : S (36-38), M (39-41) Kari Traa jest nie tylko mistrzem w dyscyplinach narciarskich freestyle z trzema medalami z olimpiady, ale takze twórcami odnoszacych sukcesy marek sportowych. Odziez sportowa stworzona z mysla o kobiecych ksztaltach, ale takze spelniajaca wymagania aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest przeznaczona do noszenia przez nastolatków. Dzieki welnie Merino pranie jest cieple, a przy tym cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje równiez czapki i rekawiczki. Jesli szukasz damskie kurtek i spodni o unikalnym wzorze, to jestes równiez we wlasciwym miejscu. Kurtki i spodnie sa wyjatkowe nie tylko pod wzgledem wzornictwa, ale równiez dzieki temu, ze sa dopasowane do kobiet i idealnie dopasowane. Mozesz równiez znalezc sportowe kurtki, bluzy, biustonosze i mnóstwo akcesoriów. Idealny do aerobiku, zumby, spinningu lub po prostu do biegania. Absolutnie wyjatkowe sa biustonosze Kari Traa. Biustonosze zostaly zaprojektowane, aby zapewnic maksymalny komfort w sporcie. Opasky sa wzmocnione, caly biustonosz jest swobodnie krojony, z szybkoschnacego Materialu i posiada doskonaly system zapinania. Dzieki unikalnemu polaczeniu dwóch tkanin i róznorodnych rozstepów, zapobiega nieprzyjemnym uderzeniom, a tym samym nadmiernemu obciazeniu i odksztalceniom. Nawet bez biustonosza nie doswiadczyles takiego sportowego komfortu i mozliwosci czerpania przyjemnosci z kazdej aktywnosci na pelnych obrotach.


ZOBACZ WIECĘJ!!!

Kurtka Kari Traa IDA JACKET WINE

aparat

Oczekujemy od siebie i odziez dla maksymalnej wydajnosci. Jesli odwazy sie zakwestionowac pocwiczyc, nie ma powodu, osmielamy sie ubrac Kari Traa Ida Selfcket. Proste linie, kolor harmonii i niewielka dawka bezczelnoscia. Dokladnie wedlug naszych pomyslów. Ida Kurtka zostala zaprojektowana specjalnie z mysla o szkoleniu miejskiej. Ale zawodzi jako partnera w zimne dni. Dla kazdego wymagajacego aktywnosci, kiedy idziemy znaczna ilosc energii. Szybkoschnacy, wiatr i wode materialu odpornego ze slupa wody 10 000 WP (uLiona) i przepuszczalnosc wilgoci 10000 MVP (RUN) i paneli z wodoodpornym wykonczeniem Bionic Finish Eco w strategicznych miejscach, nie mamy wydostac sie z drogi i pozwolic mu kroku, nawet najgorsza pogoda. 4 Way elastyczny material, wyrafinowany krój i elastyczny pas zapewnia maksymalna swobode ruchów. Selfko oslona izolacyjna chroni nasze cialo izolowane panele z przodu, bardzo elastyczny material mesh z tylu wydmuchuje nadmiar ciepla. Unikalne wyrafinowanie nastepujaco krzywe kobiecego ciala. Ciekawe rozwiazania kolorystyczne pomoc na pokrycie ewentualnych neuvedenoów. Elementy odblaskowe uczyni nas niewatpliwy dzien i noc. - Material: Glówne: 100% poliester, 2L, 10000 WP / 10000 MVP, inny 100% poliester Podszewka: 100% poliester - Redaktor: Slim - Rozmiary: XS - XL Kari Traa jest nie tylko mistrzem freestyle dyscyplinach narciarskich z trzema medalami z Igrzysk Olimpijskich, ale takze twórca marki sukces sportowy. Sportswear zaprojektowane, aby pasowaly idealnie kobiece ksztalty, ale takze spelniac wymagania dotyczace aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest tak zaprojektowany, ze moga one byc noszone nastolatków. Z Merino welnianych jest goraco i cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje takze czapki i rekawiczki. Jesli szukasz damskich kurtek i spodni o unikalnej konstrukcji, a nastepnie pojawi sie równiez na wlasciwym miejscu. Kurtki i spodnie sa unikalne nie tylko w swojej konstrukcji, ale równiez dlatego, ze kobiety sa szyte na miare i pasuja idealnie. W ofercie takze sportowy wiatrówki, bluzy, skarpetki, biustonosze i majtki wiele akcesoriów. Idealny, czy idziesz do aerobiku, zumba, przedzenia, lub po prostu pobiegac. Zupelnie wyjatkowe biustonosze Kari Traa. Biustonosze sa zaprojektowane tak, aby zapewnic maksymalny komfort podczas uprawiania sportu. Opasky wzmacniane cala biustonosz bezkosticová wykonana z szybkoschnacego materialu i ma doskonala ukladu mocujacego. Dzieki unikalnej kombinacji dwóch substancji i innym kierunkowym elastycznoscia zapobiec nieprzyjemnym kolyszace piersi i tym samym nadmiernego wysilku i zaladunek. Nawet bez stanika nie doswiadczyli takiej wygode dla sportu i mozliwosc cieszyc sie kazda aktywnosc w najszerszym.


ZOBACZ WIECĘJ!!!

Koszulka Kari Traa Svala Singlet LIP

aparat

neuvedenosamowite, zabawny i techniczna warstwa bazowa dla trudnych treningu. Szybkiego suszenia elastycznego materialu doskonala wilgoc i wdycha dobrze. Co wiecej mozna Wish. Przepuszczalny welny specjalnie opracowany mieszany bilans materialowy welnianych dogodnie stosuje szybkiego suszenia welny i syntetycznych korzysci materialowych. Otrzymany material jest oddychajacy, elastyczne, chlodzi i ogrzewa ciala w miare potrzeby. Roztwory panelowy w kontrastowych kolorach, przyciagajaca wzrok dane wprowadza sie do 4-drogowego elastycznego materialu obslugiwanego przez wykrój, który przyznaje kobiece krzywych wspierania naszych ambicji sportowych bez ograniczania swobody ruchu. Ciasno ulatwiaja warstw. Idealny w polaczeniu z innymi modelami Kari Traa miesni.  - Szybkoschnace, 4-kierunkowe material elastyczny - doskonaly technicznie Dri-Release - Material: 84% Przepuszczalny 11% welny i 5% elastan, dodatkowe 92% poliester, 8% Elastan - Ciete: Slim - Rozmiary: XS - XL Kari Traa jest nie tylko mistrzem w freestyle dyscyplinach narciarskich z trzema medalami z Igrzysk Olimpijskich, ale równiez twórca marki sukcesy sportowe. Odziez sportowa zaprojektowany aby dokladnie dopasowac kobiece ksztalty, ale równiez w celu spelnienia wymagan do aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest zaprojektowany tak, ze mozna je nosic jako nastolatki. W zwiazku z welny Merino bielizna jest goracy i cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje takze czapki i rekawiczki. Jesli szukasz dla kobiet kurtki i spodnie z unikalnej konstrukcji, to jestes takze we wlasciwym miejscu. Kurtki i spodnie sa unikalne nie tylko w projektowaniu, ale takze fakt, ze kobiety sa szyte na miare i pasuje idealnie. W ofercie takze sportowy wiatrówki, bluzy, skarpetki, biustonosze i majtki mnóstwo akcesoriów. Idealny czy idziesz do aerobiku, zumba, przedzenie lub po prostu pójsc na mete. Biustonosze sa niezwykle rzadkie, Kari Traa. Biustonosze sa zaprojektowane, aby zapewnic maksymalny komfort podczas sportu. Opasky wzmacniane, wszystko bezkosticová biustonosz z szybkoschnacego materialu i posiada doskonaly uklad mocujacy. Dzieki unikalnej kombinacji dwóch substancji i róznych kierunkowego elastycznoscia zapobiegania nieprzyjemnym kolyszace piersi i tym samym nadmierne obciazenie i zmeczenie. Nawet bez stanika nie doswiadczyly takiego komfortu w sporcie i mozliwosc cieszyc sie kazda aktywnosc w najszerszym.


ZOBACZ WIECĘJ!!!

Koszulka Kari Traa Nora LS SWEET

aparat

Obcisle, lekki, damskie dlugim rekawem idealnie pasuje LS Nora oferuje komfort i funkcjonalnosc. Nora LS nie zawiedzie kiedy twój zwieksza tetno do maksimum, nawet przy filizance kawy na gorace letnie dni lub na placu zabaw z dziecmi. MonochroMatyczny wzór do powszechnego uzytku i nieskonczona róznorodnosc kombinacji z innymi utwory z swojej garderoby. Szybkoschnacy Material syntetyczny o wysokiej przepuszczalnosci doskonale dzialanie wilgoci. 4 wskazuje sprezystosc Materialu gwarantuje swobode ruchów. Idealne dopasowanie o strukturze panelu rozpoznaje krzywe kobiecego ciala i Jest on przeznaczony do aktywnego treningu. Dlugi rekaw i okragly dekolt zapewniaja swobode ruchu i optymalny komfort termiczny. Dla aktywnych sportów jest calkowicie doskonale polaczenie z bra Kari Traa Liv legginsy Kari Traa Sjolvsagt Capri marynarki Kari Traa Nora Selfcket. - Material: glówne 86% poliester, 14% Elastan sekund 92% poliester, 8% Elastan - Edytor: Standardowy - Rozmiary: XS - XL Kari Traa jest nie tylko mistrzem w freestyle dyscyplinach narciarskich z trzema medalami z Igrzysk Olimpijskich, ale równiez twórca marki sukcesy sportowe. Odziez sportowa zaprojektowany aby dokladnie dopasowac kobiece ksztalty, ale równiez w celu spelnienia wymagan do aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest zaprojektowany tak, ze mozna je nosic jako nastolatki. W zwiazku z welny Merino bielizna jest goracy i cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje takze czapki i rekawiczki. Jesli szukasz damskie kurtki i spodnie z unikalnej konstrukcji, to jestes takze we wlasciwym miejscu. Kurtki i spodnie sa unikalne nie tylko w projektowaniu, ale takze fakt, ze kobiety sa szyte na miare i pasuje idealnie. W ofercie takze sportowy wiatrówki, bluzy, skarpetki, biustonosze i majtki mnóstwo akcesoriów. Idealny czy idziesz do aerobiku, zumba, przedzenie lub po prostu pójsc na mete. Biustonosze sa niezwykle rzadkie, Kari Traa. Biustonosze sa zaprojektowane, aby zapewnic maksymalny komfort podczas sportu. Opasky sa wzmocnione, caly biustonosz jest bezkosticová jest wykonana z Materialu szybkoschnacego i ma doskonaly system mocujacy. Dzieki unikalnej kombinacji dwóch substancji i róznych kierunkowego elastycznoscia zapobiegania nieprzyjemnym kolyszace piersi i tym samym nadmierne obciazenie i zmeczenie. Nawet bez stanika nie doswiadczyly takiego komfortu w sporcie i mozliwosc cieszyc sie kazda aktywnosc w najszerszym.


ZOBACZ WIECĘJ!!!

Koszulka Kari Traa Pia LS Corn

aparat

Milosnicy aktywnego ruchu nie oddadza go nawet w najgoretsze letnie dni. T-shirt Pia jest idealnym wyborem do lzejszego treningu w najwiekszym upale, podrózy lub na randce. T-shirt jest luzniejszy i dluzszy krój oraz lekko przezroczysty Material. W polaczeniu z dowolnym kolorowym biustonoszem Kari Traa, bedziesz kompletna gwiazda. - bardzo drobny Material funkcjonalny - lekko przezroczysty i przewiewny - szerszy krój - przedluzona czesc tylna - mala kieszonka z tylu - raglanowe rekawy - Material : 100% poliester - Cut : Bezplatne ciecie Kari Traa jest nie tylko mistrzem w dyscyplinach narciarskich freestyle z trzema medalami z olimpiady, ale takze twórcami odnoszacych sukcesy marek sportowych. Odziez sportowa stworzona z mysla o kobiecych ksztaltach, ale takze spelniajaca wymagania aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest przeznaczona do noszenia przez nastolatków. Dzieki welnie Merino pranie jest cieple, a przy tym cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje równiez czapki i rekawiczki. Jesli szukasz kurtek i spodni damskie o unikalnym wzorze, to jestes takze we wlasciwym miejscu. Kurtki i spodnie sa wyjatkowe nie tylko pod wzgledem wzornictwa, ale równiez dzieki temu, ze sa dopasowane do kobiet i idealnie dopasowane. Mozesz równiez znalezc sportowe kurtki, bluzy, biustonosze i mnóstwo akcesoriów. Idealny do aerobiku, zumby, spinningu lub po prostu do biegania. Absolutnie wyjatkowe sa biustonosze Kari Traa. Biustonosze zostaly zaprojektowane, aby zapewnic maksymalny komfort w sporcie. Opasky sa wzmocnione, caly biustonosz jest swobodnie krojony, z szybkoschnacego Materialu i posiada doskonaly system zapinania. Dzieki unikalnemu polaczeniu dwóch tkanin i róznorodnych rozstepów, zapobiega nieprzyjemnym uderzeniom, a tym samym nadmiernemu obciazeniu i odksztalceniom. Nawet bez biustonosza nie doswiadczyles takiego sportowego komfortu i mozliwosci czerpania przyjemnosci z kazdej aktywnosci na pelnych obrotach.


ZOBACZ WIECĘJ!!!

szorty Kari Traa Bjørke Shorts Grey

aparat

Gladka stonowanych, komfortowe szorty z bardzo luzna duszy, w którym z pewnoscia poczuja swieze, mlode, neotrepane. Idealny dla cieplejszych dni, lub pocwiczyc w silowni lub tanczyc (w tym dziel baletowych wokól pojedynczych plytek) i wolnego czasu. Funky styl i kolor dla wyjatkowej kobiety, która chce wygladac inaczej niz w pozostalej czesci swiata przy kazdej okazji. Tymczasowy neuvedeno pieszczota i mile akcenty rozwiazac czesane Podklady: lagodzi i ogrzewane. Czy dlugo intensywnej pieszczota? Zobacz oferty 3 spodnie i Kari Traa. Dla wyjatkowej kobiety, która chce dobrze wygladac ... Wielki sportowy krój, 4-kierunkowo elastyczny material bawelna zapewnia maksymalna swobode ruchów, skladowa koloru poliester i zatrzymanie ksztaltu. - Material: 70% bawelna, 30% poliester - Edytor: Standardowy - Rozmiary: XS - XL Kari Traa jest nie tylko mistrzem w freestyle dyscyplinach narciarskich z trzema medalami z Igrzysk Olimpijskich, ale równiez twórca marki sukcesy sportowe. Odziez sportowa zaprojektowany aby dokladnie dopasowac kobiece ksztalty, ale równiez w celu spelnienia wymagan do aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest zaprojektowany tak, ze mozna je nosic jako nastolatki. W zwiazku z welny Merino bielizna jest goracy i cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje takze czapki i rekawiczki. Jesli szukasz dla kobiet kurtki i spodnie z unikalnej konstrukcji, to jestes takze we wlasciwym miejscu. Kurtki i spodnie sa unikalne nie tylko w projektowaniu, ale takze fakt, ze kobiety sa szyte na miare i pasuje idealnie. W ofercie takze sportowy wiatrówki, bluzy, skarpetki, biustonosze i majtki mnóstwo akcesoriów. Idealny czy idziesz do aerobiku, zumba, przedzenie lub po prostu pójsc na mete. Biustonosze sa niezwykle rzadkie, Kari Traa. Biustonosze sa zaprojektowane, aby zapewnic maksymalny komfort podczas sportu. Opasky wzmacniane, wszystko bezkosticová biustonosz z szybkoschnacego materialu i posiada doskonaly uklad mocujacy. Dzieki unikalnej kombinacji dwóch substancji i róznych kierunkowego elastycznoscia zapobiegania nieprzyjemnym kolyszace piersi i tym samym nadmierne obciazenie i zmeczenie. Nawet bez stanika nie doswiadczyly takiego komfortu w sporcie i mozliwosc cieszyc sie kazda aktywnosc w najszerszym.


ZOBACZ WIECĘJ!!!

Damskie skóra rękawice Kari Traa Himle Black

aparat

neuvedeno ma nic gorszego niz zamrozenie rak. Ale kiedy zdarza sie, ze ma sie byc dama, to nieprzemakalne rekawiczki polarowe prawdopodobnie nie sa wlasciwe. neuvedeno martw sie i zdobadz nowe rekawiczki Himle. Skórzany Material i wnetrze cieplego polaru sa rozwiazaniem nawet w najbardziej mrozne zimowe dni, nawet jesli masz wazne biznesowe spotkanie lub udac sie na swiateczny cios. - podszyta polarem - prosty stylowy design - Material : glówne: skóra, podszewka: 100% poliester - Rozmiary : 6, 7, 8 Kari Traa jest nie tylko mistrzem w dyscyplinach narciarskich freestyle z trzema medalami z olimpiady, ale takze twórcami odnoszacych sukcesy marek sportowych. Odziez sportowa stworzona z mysla o kobiecych ksztaltach, ale takze spelniajaca wymagania aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest przeznaczona do noszenia przez nastolatków. Dzieki welnie Merino pranie jest cieple, a przy tym cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje równiez czapki i rekawiczki. Jesli szukasz kurtek i spodni damskie o unikalnym wzorze, to jestes takze we wlasciwym miejscu. Kurtki i spodnie sa wyjatkowe nie tylko pod wzgledem wzornictwa, ale równiez dzieki temu, ze sa dopasowane do kobiet i idealnie dopasowane. Mozesz równiez znalezc sportowe kurtki, bluzy, biustonosze i mnóstwo akcesoriów. Idealny do aerobiku, zumby, spinningu lub po prostu do biegania. Absolutnie wyjatkowe sa biustonosze Kari Traa. Biustonosze zostaly zaprojektowane, aby zapewnic maksymalny komfort w sporcie. Opasky sa wzmocnione, caly biustonosz jest swobodnie krojony, z szybkoschnacego Materialu i posiada doskonaly system zapinania. Dzieki unikalnemu polaczeniu dwóch tkanin i róznorodnych rozstepów, zapobiega nieprzyjemnym uderzeniom, a tym samym nadmiernemu obciazeniu i odksztalceniom. Nawet bez biustonosza nie doswiadczyles takiego sportowego komfortu i mozliwosci czerpania przyjemnosci z kazdej aktywnosci na pelnych obrotach.


ZOBACZ WIECĘJ!!!

Skarpety Kari Traa A Wool Sock GUM

aparat

Trening zima, spacery lub po prostu chlodzenie popoludnie zimno rano w biurze. Wszystko zostanie podjeta przez cieple welniane skarpety Kari Traa Wool Sock w takich jasnych kolorach i modny projekt, który z pewnoscia jest w bledzie i zawsze szybko je znalezc. Techniczny, mieszany Material welniany zapewnia doskonale polaczenie ciepla, oddychalnosci i komfortu. Miekka, elastyczna i przyjemnie przylega do wszystkich krzywych stóp, mógl po prostu skupic sie na sobie. Dzieki naturalnym wlasciwosciom welniane skarpety nie pachnie nawet po ciezkim i dlugim dniu. Elastyczny brzeg górny zapobiega grabienie. Wzmocniona powierzchnia podeszwy zapewnia trwalosc i zwiekszony komfort. Plaski szew na koncówce eliminuje nieprzyjemny tarcia. - Material: 55% welny Merino 27% akrylowy, 11% poliestru, poliamidu 4%, 3% Elastan - Rozmiary: (36-38), M (39-41) Kari Traa jest nie tylko mistrzem w freestyle dyscyplinach narciarskich z trzema medalami z Igrzysk Olimpijskich, ale równiez twórca marki sukcesy sportowe. Odziez sportowa zaprojektowany aby dokladnie dopasowac kobiece ksztalty, ale równiez w celu spelnienia wymagan do aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest zaprojektowany tak, ze mozna je nosic jako nastolatki. W zwiazku z welny Merino bielizna jest goracy i cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje takze czapki i rekawiczki. Jesli szukasz damskie kurtki i spodnie z unikalnej konstrukcji, to jestes takze we wlasciwym miejscu. Kurtki i spodnie sa unikalne nie tylko w projektowaniu, ale takze fakt, ze kobiety sa szyte na miare i pasuje idealnie. W ofercie takze sportowy wiatrówki, bluzy, skarpetki, biustonosze i majtki mnóstwo akcesoriów. Idealny czy idziesz do aerobiku, zumba, przedzenie lub po prostu pójsc na mete. Biustonosze sa niezwykle rzadkie, Kari Traa. Biustonosze sa zaprojektowane, aby zapewnic maksymalny komfort podczas sportu. Opasky sa wzmocnione, caly biustonosz jest bezkosticová jest wykonana z Materialu szybkoschnacego i ma doskonaly system mocujacy. Dzieki unikalnej kombinacji dwóch substancji i róznych kierunkowego elastycznoscia zapobiegania nieprzyjemnym kolyszace piersi i tym samym nadmierne obciazenie i zmeczenie. Nawet bez stanika nie doswiadczyly takiego komfortu w sporcie i mozliwosc cieszyc sie kazda aktywnosc w najszerszym.


ZOBACZ WIECĘJ!!!

szorty Curry Traa Bjørke Shorts GREYM

aparat

Gladkie stonowanych, wygodne spodenki z dusza w niepelnym wymiarze godzin, co jest gwarantowane, aby poczuc swieze, mlode, neotrepane. Idealne na cieplejsze dni lub pocwiczyc w silowni lub tanczyc (w tym dziel baletowych wokól poszczególnych plytkach) i wolnego czasu. Funky style i kolory dla wyjatkowej kobiety, która chce wygladac inaczej niz w pozostalej czesci swiata przy kazdej okazji. Tymczasowy neuvedeno pieszczota i mile akcenty rozwiazania czesane Podklady: lagodzi i ogrzewane. Czy dlugo intensywne pieszczoty? Menu Widok i spodnie 3 Kari Traa. Dla wyjatkowej kobiety, która chce wygladac swietnie ... Wielki sportowy krój, 4 Way elastyczny material bawelna zapewnia maksymalna swobode ruchów, kolor skladnikiem poliestru i zachowanie ksztaltu. - Material: 70% bawelna, 30% poliester - Redaktor: Standardowy - Rozmiary: XS - XL Kari Traa jest nie tylko mistrzem freestyle dyscyplinach narciarskich z trzema medalami z Igrzysk Olimpijskich, ale takze twórca marki sukces sportowy. Sportswear zaprojektowane, aby pasowaly idealnie kobiece ksztalty, ale takze spelniac wymagania dotyczace aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest tak zaprojektowany, ze moga one byc noszone nastolatków. Z Merino welnianych jest goraco i cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje takze czapki i rekawiczki. Jesli szukasz damskich kurtek i spodni o unikalnej konstrukcji, a nastepnie pojawi sie równiez na wlasciwym miejscu. Kurtki i spodnie sa unikalne nie tylko w swojej konstrukcji, ale równiez dlatego, ze kobiety sa szyte na miare i pasuja idealnie. W ofercie takze sportowy wiatrówki, bluzy, skarpetki, biustonosze i majtki wiele akcesoriów. Idealny, czy idziesz do aerobiku, zumba, przedzenia, lub po prostu pobiegac. Zupelnie wyjatkowe biustonosze Kari Traa. Biustonosze sa zaprojektowane tak, aby zapewnic maksymalny komfort podczas uprawiania sportu. Opasky wzmacniane cala biustonosz bezkosticová wykonana z szybkoschnacego materialu i ma doskonala ukladu mocujacego. Dzieki unikalnej kombinacji dwóch substancji i innym kierunkowym elastycznoscia zapobiec nieprzyjemnym kolyszace piersi i tym samym nadmiernego wysilku i zaladunek. Nawet bez stanika nie doswiadczyli takiej wygode dla sportu i mozliwosc cieszyc sie kazda aktywnosc w najszerszym.


ZOBACZ WIECĘJ!!!

Koszulka Curry Traa BUTTERFLY LS II Black

aparat

Seamless, seksowna, super oddychajaca bielizna Kari Traa Butterfly II powraca jako warstwy bazowej dla sportowych dziewczat, jakich oczekuja od nich samych i od ich odziezy najwyzszej wydajnosci. Rozszerzone Dlugosc cieple ledzwiowego. Silikonowe tasmy na dolnej krawedzi, która zapobiega drzemiacego. Delikatne faldy na brzuchu ukrywa drobne wady. Okragly dekolt i dopasowane w talii ulatwiaja warstw. - Material: 87% poliamid, 5% elastan - Redaktor: przytulny - Rozmiary: XS / SM / ML / XL Kari Traa jest nie tylko mistrzem w freestyle dyscyplinach narciarskich z trzech medali z Igrzysk Olimpijskich, ale równiez twórca marki sukcesy sportowe. Odziez sportowa zaprojektowane, aby pasowaly idealnie kobiece ksztalty, ale takze spelniaja wymagania dla aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest zaprojektowane tak, ze moga byc noszone jako nastolatki. Dzieki bielizna welny Merino jest goraco i cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje takze czapki i rekawiczki. Jesli szukasz kurtki i spodnie damskie o niepowtarzalnym wystroju, to jestes takze w odpowiednim miejscu. Kurtki i spodnie sa unikalne nie tylko w projektowaniu, ale takze dlatego, ze sa one dostosowane do kobiet dostosowane i pasuja idealnie. W ofercie takze wiatrówki sportowe, bluzy, skarpety, majtki staniki i mnóstwo akcesoriów. Idealny, czy idziesz do aerobiku, zumba, przedzenia, lub po prostu pobiegac. Zupelnie wyjatkowe biustonosze Kari Traa. Biustonosze sa zaprojektowane tak, aby zapewnic maksymalny komfort podczas uprawiania sportu. Opasky sa wzmocnione, biustonosz jest bezkosticová jest wykonana z materialu szybkoschnacego i ma doskonaly system mocujacy. Dzieki unikalnej kombinacji dwóch substancji i innym kierunkowym elastycznoscia uniknac nieprzyjemnych kolyszace piersi i tym samym nadmierne obciazenie i zaladunek. Nawet bez stanika nie doswiadczyli takiej wygode dla sportu i mozliwosc korzystania kazde dzialanie w pelni.


ZOBACZ WIECĘJ!!!

Damskie wełniane legginsy Kari Traa Løkke GREYM

aparat

neuvedenowiarygodne, jak Kari Traa moze laczyc funkcjonalnosc i wyglad, by stworzyc perfekcyjnie idealny element dla kazdej kobiety. Funkcje, które docenia kazda kobieta, która kocha sport, zagwarantuje 100% welne merynos. A co z projektem terpove! Najnowsza innowacja i hitem tegorocznej kolekcji warstw rdzeniowych Kari Traa jest Lokke! Luxury wyglad, który sprawi, ze Twój strój bedzie idealny na stoku lub w kawiarni. Ciekawy design i najlepsza welna z merynosów nigdy nie wychodza z mody, wiec nie ma nic do rozwiazania tej zimy, Lrkke musial. Welna Merino zainspiruje Cie cudownymi wlasciwosciami, dzieki czemu jest idealnym Materialem do noszenia nie tylko w zimie. Ten naturalny Material jest cieply i syntetyczny, nawet jesli jest mokry. Ponadto nie pochlania zapachu i dlatego jest idealnym wyborem na calodniowe dzialania i niskie koszty utrzymania. Po prostu doskonaly - 100% welna merynosowa - wygodne ciecie - polaczenie dwóch obciazników dla najwyzszego komfortu - wysoki kolnierz z dluzszym zamkiem - kontrastowe szwy i spód - Material : 100% welna merynosów, glówne : graMatura: 235 g / m2, wlókno: 19,5 mikrona, nastepnie : graMatura: 220 g / m2, wlókno: 19,5 mikrona Kari Traa jest nie tylko mistrzem w dyscyplinach narciarskich freestyle z trzema medalami z olimpiady, ale takze twórcami odnoszacych sukcesy marek sportowych. Odziez sportowa stworzona z mysla o kobiecych ksztaltach, ale takze spelniajaca wymagania aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest przeznaczona do noszenia przez nastolatków. Dzieki welnie Merino pranie jest cieple, a przy tym cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje równiez czapki i rekawiczki. Jesli szukasz damskie kurtek i spodni z unikalnym wzorem, to jestes równiez we wlasciwym miejscu. Kurtki i spodnie sa wyjatkowe nie tylko pod wzgledem wzornictwa, ale równiez dzieki temu, ze sa dopasowane do kobiet i idealnie dopasowane. Mozesz równiez znalezc sportowe kurtki, bluzy, biustonosze i mnóstwo akcesoriów. Idealny do aerobiku, zumby, spinningu lub po prostu do biegania. Absolutnie wyjatkowe sa biustonosze Kari Traa. Biustonosze zostaly zaprojektowane, aby zapewnic maksymalny komfort w sporcie. Opasky sa wzmocnione, caly biustonosz jest swobodnie krojony, z szybkoschnacego Materialu i posiada doskonaly system zapinania. Dzieki unikalnemu polaczeniu dwóch tkanin i róznorodnych rozstepów, zapobiega nieprzyjemnym uderzeniom, a tym samym nadmiernemu obciazeniu i odksztalceniom. Nawet bez biustonosza nie doswiadczyles takiego sportowego komfortu i mozliwosci czerpania przyjemnosci z kazdej aktywnosci na pelnych obrotach.


ZOBACZ WIECĘJ!!!

Podkoszulka Kari Traa Maren Top LTURQ

aparat

Looser Damski tank top z szerokich rekawów przyciete dekolt Maren nowa serie Top Kari Traa Maren. Monochromatyczny podkoszulek, którego ogólny „wyglad” jest podszyte przez pomyslowego wykorzystania mniejszej gestosci i wyzszej przedzy. Top Maren pewnoscia znajda swoja garderobe odpowiednia „partnerem” dla intensywnego treningu na lato warsztatu tanecznego, lub jako szybki i elegancki wybór na piatek „dorywczo”. Ilekroc to odpowiada Ci czuc sie pewnie i calkowicie Kari Traa. Szybkoschnacy material syntetyczny o wysokiej przepuszczalnosci zapewnia optymalny komfort cieplny od wszystko dnia. 4 wskazuje sprezystosc materialu zapewnia swobode ruchu. Idealne dopasowanie luzniejsze Maren Najlepiej uznajac krzywe kobiet, ale zachowuje swobode ruchów. Nerýsuje i obejmuje wszelkie fizyczne niespójnosci w brzuchu. W przypadku uprawiania sportów calkowicie doskonale polaczenie z kamizelki Kari Traa LUFTIG singlet spódnicy i Kari Traa Tvilde oslonowych. - Material: 100% Poliester - Edytor: Wolny - Rozmiary xS / SM / ML / XL Kari Traa jest nie tylko mistrzem w freestyle dyscyplinach narciarskich z trzema medalami z Igrzysk Olimpijskich, ale równiez twórca marki sukcesy sportowe. Odziez sportowa zaprojektowany aby dokladnie dopasowac kobiece ksztalty, ale równiez w celu spelnienia wymagan do aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest zaprojektowany tak, ze mozna je nosic jako nastolatki. W zwiazku z welny Merino bielizna jest goracy i cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje takze czapki i rekawiczki. Jesli szukasz dla kobiet kurtki oraz spodnie z unikalnej konstrukcji, to jestes takze we wlasciwym miejscu. Kurtki i spodnie sa unikalne nie tylko w projektowaniu, ale takze fakt, ze kobiety sa szyte na miare i pasuje idealnie. W ofercie takze sportowy wiatrówki, bluzy, skarpetki, biustonosze i majtki mnóstwo akcesoriów. Idealny czy idziesz do aerobiku, zumba, przedzenie lub po prostu pójsc na mete. Biustonosze sa niezwykle rzadkie, Kari Traa. Biustonosze sa zaprojektowane, aby zapewnic maksymalny komfort podczas sportu. Opasky wzmacniane, wszystko bezkosticová biustonosz z szybkoschnacego materialu i posiada doskonaly uklad mocujacy. Dzieki unikalnej kombinacji dwóch substancji i róznych kierunkowego elastycznoscia zapobiegania nieprzyjemnym kolyszace piersi i tym samym nadmierne obciazenie i zmeczenie. Nawet bez stanika nie doswiadczyly takiego komfortu w sporcie i mozliwosc cieszyc sie kazda aktywnosc w najszerszym.


ZOBACZ WIECĘJ!!!

Koszulka Kari Traa Mathea LS Ebony

aparat

Pasuje idealnie i oferuje komfort i funkcjonalnosc. Matheu LS nie zawiedzie kiedy twój zwieksza tetno do maksimum, nawet przy filizance kawy po ciezkim dniu w biurze lub klasie tanecznej. Proste kolor do uniwersalnego zastosowania i nieskonczona róznorodnosc kombinacji z innymi utwory z swojej garderoby. Szybkoschnacy Material syntetyczny o wysokiej przepuszczalnosci doskonale dzialanie wilgoci. 4 wskazuje sprezystosc Materialu gwarantuje swobode ruchów. Doskonaly krój i panelowa konstrukcja Kari Traa Mathey SS rozpoznaje krzywe kobiecego ciala i Jest on przeznaczony do aktywnego treningu. Dlugi rekaw i okragly dekolt zapewniaja swobode ruchu i optymalny komfort termiczny. Idealne polaczenie ze spodniami Kari Traa Matheu rajstopy dla wymagajacych treningów. - Material: Glówne: 85% poliamid, 15% elastan. Ostatní: 93% poliester, 7% elastan - Ciete: Slim Fit, dlugi rekaw, dekolt toczenia szerszy - Rozmiary: XS - XL Kari Traa jest nie tylko mistrzem w freestyle dyscyplinach narciarskich z trzema medalami z Igrzysk Olimpijskich, ale równiez twórca marki sukcesy sportowe. Odziez sportowa zaprojektowany aby dokladnie dopasowac kobiece ksztalty, ale równiez w celu spelnienia wymagan do aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest zaprojektowany tak, ze mozna je nosic jako nastolatki. W zwiazku z welny Merino bielizna jest goracy i cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje takze czapki i rekawiczki. Jesli szukasz damskie kurtki i spodnie z unikalnej konstrukcji, to jestes takze we wlasciwym miejscu. Kurtki i spodnie sa unikalne nie tylko w projektowaniu, ale takze fakt, ze kobiety sa szyte na miare i pasuje idealnie. W ofercie takze sportowy wiatrówki, bluzy, skarpetki, biustonosze i majtki mnóstwo akcesoriów. Idealny czy idziesz do aerobiku, zumba, przedzenie lub po prostu pójsc na mete. Biustonosze sa niezwykle rzadkie, Kari Traa. Biustonosze sa zaprojektowane, aby zapewnic maksymalny komfort podczas sportu. Opasky sa wzmocnione, caly biustonosz jest bezkosticová jest wykonana z Materialu szybkoschnacego i ma doskonaly system mocujacy. Dzieki unikalnej kombinacji dwóch substancji i róznych kierunkowego elastycznoscia zapobiegania nieprzyjemnym kolyszace piersi i tym samym nadmierne obciazenie i zmeczenie. Nawet bez stanika nie doswiadczyly takiego komfortu w sporcie i mozliwosc cieszyc sie kazda aktywnosc w najszerszym.


ZOBACZ WIECĘJ!!!

Bluza Kari Traa Sofie Hybrid Jam

aparat

Kapiszon Sofii jest taka hybryda. Laczenie wielu Materialów dla maksymalnego komfortu i atrakcyjnego wygladu. Techniczny krój i design pasuja do kazdej sportowej kobiety, która chce byc zainteresowana i inna! Wydluzony tyl i ocieplenie przodu tej bluzy sprawiaja, ze jest to idealne dzielo nie tylko na zime, ale takze na chlodniejsze jesienne dni, gdy kurtka jest jeszcze duzo. - ciecie techniczne - przedluzona czesc tylna - izolacja termiczna z przodu - trwale wykonczenie wodoodporne na powierzchni - szersze i dluzsze rekawy - otwory na cal na rekawach - Material : 75% poliester, 15% wiskoza, 9% elastan, 10% elastan , inne: 100% poliamid podszewka: 100% poliester Wypelnienie: 60g 100% poliester Kari Traa jest nie tylko mistrzem w dyscyplinach narciarskich freestyle z trzema medalami z olimpiady, ale takze twórcami odnoszacych sukcesy marek sportowych. Odziez sportowa stworzona z mysla o kobiecych ksztaltach, ale takze spelniajaca wymagania aktywnego i sportowego stylu zycia. Wiekszosc produktów Kari Traa jest przeznaczona do noszenia przez nastolatków. Dzieki welnie Merino pranie jest cieple, a przy tym cienkie i wygodne. Kari Traa produkuje równiez czapki i rekawiczki. Jesli szukasz kurtek i spodni damskie o unikalnym wzorze, to jestes równiez we wlasciwym miejscu. Kurtki i spodnie sa wyjatkowe nie tylko pod wzgledem wzornictwa, ale równiez dzieki temu, ze sa dopasowane do kobiet i idealnie dopasowane. Mozesz równiez znalezc sportowe kurtki, bluzy, biustonosze i mnóstwo akcesoriów. Idealny do aerobiku, zumby, spinningu lub po prostu do biegania. Absolutnie wyjatkowe sa biustonosze Kari Traa. Biustonosze zostaly zaprojektowane, aby zapewnic maksymalny komfort w sporcie. Opasky sa wzmocnione, caly biustonosz jest swobodnie krojony, z szybkoschnacego Materialu i posiada doskonaly system zapinania. Dzieki unikalnemu polaczeniu dwóch tkanin i róznorodnych rozstepów, zapobiega nieprzyjemnym uderzeniom, a tym samym nadmiernemu obciazeniu i odksztalceniom. Nawet bez biustonosza nie doswiadczyles takiego sportowego komfortu i mozliwosci czerpania przyjemnosci z kazdej aktywnosci na pelnych obrotach.


ZOBACZ WIECĘJ!!!
<<Poprzedni Następny >> Strona : 1 z 33 . Wszystkich wpisów: 656

Zobacz inne produkty